Επαγγελματική Εμπειρία

Από 1/3/2005 - 31/5/2005 πρακτική άσκηση στο νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος Αθηνών «Σωτηρία» (συμμετοχή σε ομάδες ενηλίκων με ψύχωση, χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων, συνεδρίες στα εξωτερικά ιατρεία).

Από 1/9/2005 - 31/10/2006 ως ψυχολόγος σε Διαγνωστικό - Θεραπευτικό Κέντρο Παιδιών και Εφήβων με αναπτυξιακές διαταραχές, διάσπαση προσοχής και υπερκινητικότητα ΔΕΠ-Υ, μαθησιακές δυσκολίες και διαταραχές του λόγου- τραυλισμό και αλαλία, διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών και συμβουλευτική γονέων).

Από 6/11/2006 - 31/5/2007 συμμετοχή στην εφαρμογή του προγράμματος ΕΠΕΑΕΚ «Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στο σχολείο: Ευαισθητοποίηση και παρέμβαση σε επίπεδο συστήματος» του Παν/μίου Αθηνών.

Από 01/4/2007-31/05/2007 συμμετοχή σε Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ του ΥΠΕΠΘ για την κατασκευή και στάθμιση 12 διερευνητικών-ανιχνευτικών Εργαλείων των Μαθησιακών Δυσκολιών.

Από 11/10/2007 - 07/07/2008 πρακτική άσκηση στο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Παλλήνης και στη Συμβουλευτική Ψυχολογική Υπηρεσία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας στα Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία Ψυχικού, Εκάλης με εποπτεία (συμβουλευτική παιδιών, εφήβων, εκπαιδευτικών, γονέων, προγράμματα πρόληψης και προαγωγής της ψυχικής υγείας σε σχολικές τάξεις, χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων, διάγνωση και αξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών).

Από 18/09/2009 - 23/10/2009, συμμετείχα στην πιλοτική στάθμιση του RAVEN με εποπτεία του Καθηγητή Γ. Σιδερίδη, Τμήμα Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης.

Από 25/1/2010 - 25/9/2010 ως ψυχολόγος στο Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Αγίας Παρασκευής (συναντήσεις με ομάδες γονέων σε Νηπιαγωγεία του Δήμου Αγίας Παρασκευής σε θέματα που απασχολούσαν τους γονείς, ατομικές συνεδρίες, συνεδρίες ζεύγους, οικογενειακές συνεδρίες).

Από 02/02/2007 – τώρα,  ως ψυχολόγος. Εμπειρία σε θέματα διαπροσωπικών σχέσεων (οικογενειακές, συζυγικές, ερωτικές, φιλικές, συγγενικές, επαγγελματικές). Αναλαμβάνω παιδιά, εφηβους, γονείς και ενήλικες με προβλήματα επικοινωνίας, συμπεριφοράς, συναισθηματικές και αγχώδεις διαταραχές, αναπτυξιακές διαταραχές,  ψυχοσεξουαλικά προβλήματα, θέματα προσωπικής ανάπτυξης, αυτογνωσίας, προβλήματα αυτοπεποίθησης - αυτοεκτίμησης, υπαρξιακά άγχη, φοβίες, κρίσεις πανικού, διαχείριση άγχους, διαχείριση πένθους (θάνατο προσφιλούς, διαζύγιο, χωρισμός, απώλεια εργασίας κ.ά), ψυχοσωματικά προβλήματα, επαγγελματικός προσανατολισμός, διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών.

Από 01/10/2012 - 31/05/2013 ως σχολική ψυχολόγος στο Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Αχαρνών στα πλαίσια του Προγράμματος Ψυχολογικής Υποστήριξης Κωδ. 4227 της Πράξης '' Εκπαίδευση Αλλοδαπών και Παλιννοστούντων Μαθητών" (MIS 300607).

Από 16/10/2013 - 30/11/2013 ως ψυχολόγος στον Ε.Α.Τ.Α. Α.Ε. με αντικείμενο τη διενέργεια 20 συνεδριών ψυχολογικής υποστήριξης σε 20 ωφελούμενους της Πράξης ''Ανάπτυξη της Κοινωνικής Οικονομίας για την υποστήριξη και ολοκληρωμένη ένταξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων στην Αττική" (MIS 375970).

Επικοινωνία

Δ/νση: Δραγατσανιου 22
Αγία Παρασκευή
Τηλ: 211 4092261
Fax: 211 4092261
Email: info@psychologo.gr

Newsletter

Προηγούμενα Επόμενα

Εργασία σε ένα κλίμα ανταγωνισμού

Καταρχάς, το να έχει κάποιος μία αμειβόμενη εργασία αποτελεί δικαίωμα. Ένα άνθρωπινο δικαίωμα που συνδέεται στενά με την αυτοαντίληψη και την αυτοαξία του ατόμου. Μέσα από την εργασία κάποιος προσφέρει στην κοινωνία. Νιώθει χρήσιμος και αντλεί ικανοποίηση. Ωστόσο, στις μέρες...

Θεραπεία με Χρώματα

Χρώματα και ψυχολογία Τα χρώματα επηρεάζουν την ψυχολογία του ανθρώπου. Δεν είναι λίγα τα πειράματα που έχουν γίνει κατά καιρούς σχετικά με το τι επιρροή έχουν τα χρώματα στον άνθρωπο. Έχει παρατηρηθεί για παράδειγμα, ότι οι άνθρωποι που περιβάλλονται συνέχεια από...

Επαγγέλματα και άγχος

Από τη φύση τους κάποια επαγγέλματα είναι περισσότερο αγχογόνα από κάποια άλλα. Γενικά, θεωρούνται ως περισσότερο αγχογόνα τα επαγγέλματα που συνεπάγονται επαφές ή σχέσεις με άλλους ανθρώπους, απαιτούν ταχύτητα στη λήψη αποφάσεων ή επιφέρουν σοβαρές οικονομικές, κοινωνικές ή άλλου είδους...

Οι σχέσεις στο χώρο εργασίας

Στο χώρο εργασίας μπορούμε να διακρίνουμε τρία βασικά πλέγματα διαπροσωπικών σχέσεων:  (α) σχέσεις με συναδέλφους ή την υπόλοιπη εργασιακή ομάδα (β) σχέσεις με προϊσταμένους και (γ) σχέσεις με υφισταμένους.  Ειδικότερα, οι σχέσεις με τους συναδέλφους μπορεί να χαρακτηρίζονται από ανταγωνισμό και διαπροσωπικές...

Εύρεση εργασίας

Η εύρεση εργασίας σήμερα απαιτεί διαφορετικές δεξιότητες από ότι στο παρελθόν. Χρειάζεται να καλλιεργήσει το άτομο δεξιότητες και ιδιότητες όπως η υπομονή, η επιμονή, η ευελιξία, η δημιουργικότητα, η προσαρμοστικότητα, η εφευρετικότητα και να αξιοποιήσει όλο του το δυναμικό. Χρειάζεται...

Φόβος χωρισμού

Πολλά άτομα βρίσκονται σε μία σχέση όπου μεταξύ των συντρόφων απουσιάζει η ζεστασιά, η θαλπωρή, η αποδοχή και η οικειότητα. Ένα τοίχος έχει υψωθεί και η ατμόσφαιρα ανάμεσά τους έχει ψυχρανθεί. Μεγάλοι περίοδοι χρόνου συμβιώνουν στο ίδιο χώρο φοβούμενοι να...

Διαταραχή ταυτότητας φύλου στα παιδιά

Είναι αρκετά σύνηθες τα παιδιά σε νεαρή ηλικία να παίζουν εναλλάξ τους ρόλους των δύο φύλων. Αυτό αποτελεί μία φυσιολογική διεργασία στην ανάπτυξη της ταυτότητας του φύλου. Μέσα από αυτό το εναλλασσόμενο παιχνίδι τα παιδιά μαθαίνουν να διαχωρίζουν τους αρσενικούς...

Σε θέλω αλλά όχι έτσι.

Δεν είναι λίγες οι φορές που συναντάμε ζευγάρια που θα επιθυμούσαν ο σύντροφός τους να άλλαζε δύο τρία σημεία της συμπεριφοράς του ή του χαρακτήρα του. Κάποιες λεπτομέρειες που χαλάνε τη μαγεία της σχέσης και κουράζουν τον άλλο σύντροφο. Πόσοι...

Άντρες και έρωτας

Προφανώς, οι άντρες ερωτεύονται με πάθος και βιώνουν όλα τα αισθήματα της έκστασης και της εγκατάλειψης, όλη την ευτυχία, την αγωνία και τη συγκίνηση που συνοδεύει τον έρωτα. Ωστόσο, σύντομα αυτά τα συναισθήμαται τους προκαλούν μεγάλη σύγχυση και τρόμο. Οι άντρες μεγάλωσαν...

Εμμονή σε μονόπλευρους έρωτες

Έχοντας κάποιος βιώσει μία τραυματική εμπειρία στο παρελθόν, επιθυμεί η επόμενη σχέση του να έχει επιτυχία. Συνεπώς, όταν βρει ένα πρόσωπο που θεωρεί ιδανικό, που πληρεί τις προδιαγραφές, του γίνεται αυτοσκοπός, εμμονή να το κερδίσει. Αυτή η διεκδίκηση κρύβει αυτοκαταστροφικότητα...

Οργάνωση μελέτης παιδιού - διαχείριση ελ…

Η οργάνωση της μελέτης για το σχολείο είναι καθοριστικής σημασίας για την επίδοση του παιδιού στο σχολείο αλλά και για τη σχέση που θα αναπτύξει με το διάβασμα γενικότερα. Στην οργάνωση της μελέτης παίζουν ρόλο τα εξής:1.ηλικίαόταν το παιδί είναι...

Άγχος και προσωπικότητα

Κάποιες διαστάσεις της προσωπικότητας έχει βρεθεί ότι έχουν σχέση με το άγχος. Γίνεται συχνή αναφορά στη διάκριση μεταξύ προσωπικότητας τύπου Α και τύπου Β. Η προσωπικότητα τύπου Α ονομάστηκε και «προσωπικότητα επιρρεπής στη στεφανιαία νόσο επειδή διαπιστώθηκε ότι πολλοί πάσχοντες...